Helt plötsligt...

så fick jag EN till grej att göra i skolan, INNAN fredag! Eller till fredag! Denna veckan blir icke rolig!

- Samhällskunskapsprov, IMORN
- Näringslärauppggift (MVG), FREDAG (senast)
- Projekt och Företagnadeuppgift (MVG), FREDAG (senast)

 YES säger jag bara! MEN, provet kan jag, ganska bra i alla fall, hållbar utveckling, det är ju om sånt man hör hela tiden, på nyheterna, runt om överallt. Det finns där hela tiden, så det kommer att gå finfint!

Näringlärauppgiften, den har jag börjat med och detkommer nog att hinnas bli klart till på fredag! Och projektuppgiften den var ju bara att ställa nåra frågor, om markandsföring och sånt, på ett företag, och TUR är väl det då, att lilla Mamma jobbar på ett företag! TOPPEN! Det går fort att få klar den då! Hhihi!

Dock tror jag att jag får jobba lite snabbare och bättre med näringsläran, jobbar jag för lite på en dag så blir jag inte klar! Och jobbar jag för mycket, ja då hoppar jag över det nästa dag, och då blir jag ju inte heller klar! Så jobba på i bra takt! BLI KLAR! Tänk positivt, LOVET är nära! Bara, hmm, 8 dagar kvar! Skoldagar alltså! LOVELY!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Erica



Kommentarer
Nathalie

Sommarlov!

2008-05-26 @ 20:47:04
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0