Hejsan hoppsan lillebror

Som Karlsson på taket skulle ha sagt!

Ännu en helg av året har gått! Och denna helgen har varit JÄTTETREVLIG! Fick följa med Thomas, Alexandra och Adrian till Malexander! Thomas och Alexandra hade i bröllopspresent fått ett presentkort på att klättra upp i Motala radiomast! 120 meter upp i luftem, typ 411 steg, han, ledaren kan ha sagt 425 steg också, jag frågade och upprepade vad han sa, men sen glömde jag bort det direkt, typiskt mig. Medan dom klättrade, mamma o pappa gjorde det också så passade jag och Micke Arian. EN AV VÄRLDENS SÖTASTE UNGAR förövrigt. Jag fick inte följa med, så nu kommer frågan, är det NÅGON som VÅGAR och VILL följa med mig upp 120 meter upp i luften någon gång??? Annars får jag väl hitta en modig pojkvän, fast gör jag det, då får nog nåra vänner följa med i alla fall, så vi blir ett helt gäng!

Sen på kvällen så bastar vii i deras lilla gulliga bastu och sen så badar vi i det kalla vattnet! Snacka om att det isade i benen, men när man stod på torra land, eller för den delen med benen i vattnat så var det skönt, det kändes sommarvarmt i luften, men det var typ bara 12 grader i luften kanske. Så den 17 maj 2008 badade jag första gången för säsongen! Så firade jag Norges Nationaldag, först en heldag i Motala och sen med bastu och bad! Och såklart - GOD MAT med TREVLIGT SÄLLSKAP! LOVELY!!!

Nu börjar det kännas att det är lov snart, allt går segt, och man gör knappt inget på lektionerna, vilket gör att allt känns ännu segare... Jag har, vad blir det, ett samhällskunskapprov kvar, och sen en engelskadebatt och sen är jag nog klar med allt! Äh, jag kommer väl på mer sen, som vanligt!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer
Sanna

Fin blogg =)
Var gärna med och svara på frågan i min blogg.
Ha en trevlig kväll

2008-05-19 @ 16:43:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Nathalie

Svar: Vi kan ta och kolla på det någon dag ;D

2008-05-20 @ 10:37:32
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0