Guten Tag!

Denna veckan har solen skinit MASSOR!!!! FYFAN vad härligt! Det ända negativa, är att min hjärna har tagit sommar lov LITE för tidigt! Snarare typ 20 skoldagar! Orkar inte räkna in helgern! Och detta resulterar i DÅLIG pluggtid! Blir inget alls, och det jobbiga är att jag har en debatt på tisdag i svenskan, denna JÄVLA debatt! FYFAN säger jag bara, om det också! Jag HATAR att prata, och nu ska man samtidigt DEBATTERA ocskå, prata som om man verkligen fattar vad det är man pratar om! USCH säger jag bara! Men när den är över, då kan nog min hjärna ta lov lite mer på riktigt. I och för sig så har jag ett eller två historia läxförhör, elelr prov kan vi kalla det, små prov, kvar, men det går bra, tror jag, just nu är det fan BARA politik inblandat! Och jag HATAR verkligen politik! Asså, politik är ju bra, men jag tycker att det är SÅÅÅ tråkigt att läsa om det! Men jag vet att det är viktiga grejer, men oj vad tråkigt det är!

Idag var jag med Camilla, Nattiz och Sara ute vid balsta och solade och hade picnic! TREVLIGT! Mycket vatten och sol har vi fått i oss idag! Det hade varit ännu mer perfekt om det hade legat en lite sjö där, eller nått likande, pool, kalkbrott eller ett hav kanske. Men det var en MYCKET trevlig dag! Men nästa gång tar vi med en fotboll va? ;)

Men nu är det nog slut med allt, Jag har blivit TOTALT ignorerad! Nu är det nog kört, nu vill jag nog inte prata med dig mer! Dra åt helvete! Flytta härifrån, bara jag slipper se dig! FYFAN säger jag bara! Tack för tiden som vi hade i alla fall! Det var kul så länge det varade! Men nu är det slut, eller det har nog varit slut ett tag, men detta var droppen! Försvinn ur mitt liv! Nu måste jag gå vidare! Jag får sudda ut dig!

FYFAN säger jag bara är mitt nya ord! Myspys och FYFAN säger jag bara är mina ord! Bara så at ni vet.

Ikväll blir det grillad kyckling på spett alá pappa! SÅ JÄVLA GOTT!!! Min ABSOLUTA favoriträtt! Helt UNDERBART!

Puss och kram
Erica


Kommentarer
Camilla B

Erica arg :p!
Och nästa gång en fotboll, och jag vill veta vem du är arg på:O!

2008-05-11 @ 11:51:21
URL: http://camillaberglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0