God förmiddag!

Onsdag idag! Vilket betyder jobba i Kallköket på restaurang Rinman! Det är kul, men jag föredrar varmköket faktiskt! Men här i kallköket får vi ju äta massa godsaker! Sorbet och sånt! MUMS! Men jag gillar nog i alla fall MAT mer! Hahah!

Men jag känner just nu att jag inte vill gå till skolan! Inte på grund av jag inte trivs, för det gör jag, utom då med vissa! Men Solen skiner ju så underbart och allt är grönt och skönt! Tänk att bara få vara ledig och sola och dra ihop ett gäng och spela fotboll och sen svalka sig i vattnet! FAN VAD HÄRLIGT!!! Och sen grilla på det! Hur härligt som helst! LOVELY!

Nej, nu ska jag sätta mig och sola lite till, och FÖRSÖKA tänka på vad jag ska skriva i mitt debattal! Det är skitsvårt! Jag ska vara FÖR dödsstraff! Men även om vi inte vinner, så är våran grupp BÄST! Helt klart! Vi trivs så otroligt bra med varandra och vi jobbar bra i gruppen! Toppenbra!

Hej så länge!
Soliga Kramar
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0