Västernfest, 40 årsfest, Mrs. Slatt, 2-1 till Spanien...

Kunde inte bestämma en bra rublik, så jag tog alla jag tänkte ta! Eller dom jag hade att välja mellan. 

Igår var det 40årsfest, med västerntema! Thomas och Peter som båda har fyllt 40 hade denna fest ihop! Alla som kom hade klätt ut sig, en del med hela dräkter (till exempel jag) och en del med lite mindre. Men de flesta hade lite mer grejer.
Jag och Karin, Mrs. Slatt och Mrs Tratt hade våran egna SALOON, Tequila Hot Shot! Där vi hade deversedrickor att erbjuda! Drinken Bloody Annie, den lärde jag mig utantill! Det är vodka, lite limekoncentrat eller vad det var, tranbärsdricka och fruktsoda, men vi använda socker dricka. Den var faktiskt jättegod! Vi stod där i SALOONEN i typ 11 timmar! Så jag har inte dåligt ont i fötterna idag! Det värker fortfarande.

Underkvällen så fick festdeltagarna (jag och Karin var ju inte direkt med på festen) lära sig linedance, gå tipspromenad, kolla när Sverige förlorade med 2-1 mot Spanien i 92a minuten(!), spela inprovisationsteater och grilla korv (som istället blev kokt på spisen).

När Indianerna, Cowboysen, Cancanflickorna och alla andra gick tipspromenaden gick jag och Karin till Ån och bryggan där vi tog MASSOR med snyggsnygga kort! Så underbart kul!

Thomas och Peter hade satt ihop en teater och givit roller till en del, även till Mrs. Tratt och Slatt, vilket inte jag fattade förens det började, eller förens dom sa våra namn och vi skulle komma på nått bra att säga i sammanhänget! Men jag tycker att det gick ganska bra endå. Även om jag inte var sådär jättebra, men det duger säkert, alla var väl lite små lulliga så det gör inget. Men kul var det!

Och sen fortsatte kvällen, drinkar, öl, vin och cider, trevligt sällskap, glada människor, en helt underbar stämmning. Jag tappade helt bort tiden, så när jag kollade på klockan så hade hon redan blivit 00.22, eller nått. Då hade vi stått i våran SALOON i typ 9 timmar. Snacka om att ha kul och tiden bara rinner iväg.

Sen, SÅKLART, fanns ju den snygga Cowboyen där. Synd bara att kameran inte fångade någon bra bild! Ingen bild för att vara helt exakt! xD Hahah! TYPISKT mig! Menmen, så kan det vara! Snygg och rolig var han i alla fall, jag vet inget namn eller nått, ÄNNU MER TYPISKT MIG! Nästa gång lovar jag att ha ett Paraply till drinken i alla fall ;) (Om nu denna person skulle råka läsa detta inlägg så fattar du säkert, hihi).

GRATTISGRATTIS i efterskott till Thomas (<3) och Peter!

Nu är det nog sängdax, har kollat på En prinsessas dagbok 2, en klockren film, som alla andra, kärlekstrassel, fel person man blir kär i, som sen visar sig att vara rätt person! Men en helt okej film!

KRAM
Erica


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Hhehe jag orkade typ läsa halva (A) Men låter ju som en helskojj kväll :D

2008-06-16 @ 16:09:28
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0