Tonårsliv

Nu har jag kollat på den. En typsik amerikans film. Pojken fick flickan. Den andra flickan blev lite mjukare.

Usch, Carla Santini, den typen av människor skulle jag kunna kräkas på, eller nej, jag gillar inte sånt, så vi kan ta något annat, spola huvuet i toaletten, det kan vi göra! Alltså, hur fan kan man ens bete sig på det sättet? Det finns ju sånna människor i verkligheten! Jag vet flera stycken! Alltså, vad tänker man på då? Jag funderade på att testa vara så nu på mitt sista år på gymnasiet, men sen tänkte jag, nej, jag skulle ALDRIG i hela mitt liv kunna bli så. Hur mycket jag än skulle vilja prova, jag kan bara inte det. Att få andra att må dåligt! Att trycka ner andra! Att tro att jag är störst, bäst och vackrast. Jag tycker jag är snygg, det gör jag, men jag gör ingen grej av det, jag har det självförtroendet så att jag kan vara som jag vill. Men så finns det ju dom som tycker jag är en idiot, men det får ju stå för dom. Jag bryr mig inte ett skit om det. Har dom inget bättre för sig än att tycka att jag är en idiot, då är det ju synd om dom. Dom gör ju allt för att jag ska bli osäker på mig själv och må dåligt. 

Nej, nog om detta! Det är väl sånt som alla borde veta, utan att man ska behöva skriva om det. Eller?

Nu ska jag läsa lite Narnia, Caspian, Prins av Narnia.

PUSS OCH KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0