ÖVNINGSKÖR

Se upp alla som bor i Eskilstuna!

Idag körde jag igen... för första gången på typ 1 år! Jag hatar pedalerna! Eller, det är väl inget fel på dom... jag blandar bara ihop dom hela tiden. Jag fattar aldrig hur man ska kunna växla ner och bromsa samtidigt... och när det går fort får jag panik och hela hjärnan låser sig. Sen när jag får panik, som typ när jag ska stanna, eller när det är folk bakom och jag vet inte hur och vad jag ska göra... då brukar jag trycka på gasen istället för bromsen... vilket ju är HELT FEL! Jag måste komma på ett bra sätt att få bort min panikångest! Jag blandar ihop allt, jag är inte så bra med dragläget heller... men mitt tillstånd räcker fram till 2010, så det är ju lugnt! Men mitt mål är att ha körkortet tills jag fyller 19, får se hur det går, men går inte det så ska jag ha det klart till studenten! Så det är bara att köra på! Men jag är lite rädd för att jag ska repa lacken... men det får mina föräldrar skylla sig själva för att jag får köra den, och förresten så kan jag säkert köra snart... kan man ju hoppas! ;)

Nu ska jag kila ner och baka kladdkaka! MUMS!

KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Hehe oj det var länge sen du körde ;D Oooh kladdkaka :D:D:D

2008-06-27 @ 20:43:58
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0