Lördag

dagen har varit regnig! Men det är underbart mysigt att sitta ute på altanen när det regnar! Glassugen var jag också! Så när vi var på Coop och handlade köpte jag en glass! Magnum Mayan Mystica! Den är gooood! myspysdag! Lyssnade på Fredrik Lindström i förmiddags på P1, han var sommarpratare... Han pratade om den Mänsliga faktorn... men jag kommer INTE ihåg vad han pratade om... Jag lyssnade, för det mesta i alla fall, men sen så glömde jag vad han sa... jag fattade inte riktigt, för då hade jag stängt av öronen... dom bara stängde av sig själva... Fast det kan ju bero på att jag spelade Zuma, ett spel på mobilen! Jag har nördat det MASSOR! Så jag är på Stage 9 nu! Det har tagit mig ett bra tag att ta mig dit. Det är mellan 5 och 7 levlar på varje stage. Hahah! Vissa spelar WOW elelr CS eller annat liknande, som jag inte fattar mig på ett dugg, men jag spelar Zuma... där man ska skjuta förbollar för att få 3 lika fäger eller fler för att dom ska försvinna! Det är lite svårt att förklara... eller egentligen inte, det är bara mina fingrar som är trötta och skriver fel bokstäver i inlägget hela tiden, men jag hinner ändra dom, i alla fall dom flesta felen! HAhah!

Sängen ropar!

KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Haha jooo det har regnat som fan XD Och glass är gott :D

2008-06-21 @ 23:48:55
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0