Kladdkaka... Igen!

Idag blev det till att äta kladdkaka "rätt", dvs, kladdkaka och grädde! Det är ju en klassiker! MUMS vad gott det var! Fast jag har kommit på att jag inte är så jätteförtjust i grädde! Det beror förstås helt på vad man äter grädden till. Till kladdkaka är det gott! Men glass och grädde... det är big no, no för mig. Jo, grädde är gott, fast inte för mycket eller till glass! Hihi!

Var ju som sagt nere på stan med mamma idag, eller vi var på Indiska och köpte lyktor till våran altan. Sen på vägen hem så skulle vi gå till China Trading. Där finns det mycket kul! Och idag var det en litenliten kille där, kanske 2 år. Han var lite ledsen, han gnällde i alla fall hela tiden, så jag tänkte att jag kan ju försöka pigga upp honom lite så jag tittade på honom och log. Sen så pratade jag med Linda, för hon var också med, och då gjorde jag en blåsauppmunnen grimas och han lilla killen var ju på direkt. Han blåste också upp munnen och grejade med munnen. Hans mamma föröskte få honom att göra en slängpuss till oss, men han lyckades inte riktigt. Men sen så försvann vi bakom ett hörn, och då flyttade hans pappa på vagnen han satt i så att han kan se oss. Shit vad söt han var. Det var jätteroligt och han var såå jättegullig. Gud vad glad jag blir! Jag bara log hela tiden. Vad glad jag blir!!!! :D

Nu ska jag skriva ut en sommakryssplan så att jag har någon chans på dessa 50 000 kr ikväll!

Har ni haft en bra dag idag annars?

KRAM


Kommentarer
Camilla

aa, det skulle vara grymt häftigt. :D:D

2008-06-28 @ 17:54:08
URL: http://artondejuni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0