Hejhopp gummisnopp

Kunde inte komma på någon bra rublik idag! Fast jag tycker nog att denna är rätt bra endå!

Idag har jag först lyssnat på slutet av Rix morronzoo, dom var idag i Parken Zoo, här i Eskilstuna! Jag tänkte åka dit, men nej, jag vaknade 9.23, så det var ju lite kört. Det var ett bra tag sen sist jag var i Parken, förra året... men det är ju inget kul! Nöjesfältet, borde knappt få kalla sig det, urtråkigt, kan ju och för sig bero på att jag har tröttnat på det, sen så är det ju faktiskt tråkiga grejer där också. Dom har också chokladhjul och sånt, jag lyckades faktiskt vinna en sån 2 kg choklad en gång! I parken sen så finns det djur från alla världens hörn, typ, Asien, Afrika, Australien, Sydamerika och så. Vi har ett Fantomenland också, där man kan träffa Fantomen, en gång i timmen eller vad det är, man har kunnat gjort det i alla fall. Sen så brukar det komma artister hit och uppträda! Det kommer bra ibland, förra året till exempel då var Markoolio här, Danny och Erik "Snyggerik" Segerstedt var också här. I år vet jag inte riktigt vilka som kommer hit. Men, hoppas att dom som kommer är bra!


När jag sen hade gått upp och klätt på mig kläderna och precis när jag hade satt igång mobilen, då ringer Sara, vilken tajming! Hon frågade om jag vill gå med henne på stan en stund, och det vill jag. Mycket trevligt! Hon skulle köpa en present till sin pappa. Sen så drog hon hem och likaså gjorde jag.

När jag kom hem så kollade jag på Våra bästa år! Toppenprogram vekligen! NOT! USCH. Men eftersom att sånna program vill fastna i huvudet, så var jag ju tvungen att kolla klart, jag fattade typ inget, men mot slutet av programmet så började fatta vilka som var vilka och vem som gjort vad.

Efter lunchen sen så blev det till att dra ner till mitt rum och städa upp på golven.. TRÅKIGT! Men nu är allt skit borta, från golvet i alla fall! Så nu är det bara att dammsuga kvar! Men det kan jag kanske göra imorn! Eller nä, jag måste nog göra det ikväll! Äh, vi får se helt enkelt!

Oj, vilket långt inlägg det blev idag! Men jag måste bara få ta en kort sista grej!

Imorn blir en TOPPENKVÄLL! LÄNGTAR MASSOR! Kan berätta mer sen! Vill inte berätta idag! Men jag kommer att skriva om det! Jag kan bara säga en sak, Jag kommer att vara SNYGGAST! hahaah :)

KRAM
Erica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0