GLAD MIDSOMMAR!

Önskar jag Er alla!

Min dag har varit bra. I och för sig tror jag att jag vaknade på fel sida idag, för jag har ogillat ALLA ljud. Usch, så fort det har låtit något så har jag kännt mig irriterad. Annars så har det varit bra. Sill och potatis till lunch, men jag gillar ju inte sill (än), så därför käkade jag och min bror fiskpinnar! Jag vet, JÄTTEMIDSOMMRIGT! NOT! Sen så precis efter lunchen, när vi skulle dra till skogstorp för att kolla in Julien, ja då började det ösregna och det höll ju på i typ 1 timme. Så jag vet ju inte ens om det hade varit något med Julien, eller om det blev inställt eller vad. Menmen... får väl se honom någon annan dag! Just det, jag måste ju dra ner till Vislta och kolla på Midsommarstången! Jag har inte sett någon idag! Och inte har jag dansat Små grodorna heller! FY på mig! Jag får gå och göra det för mig själv sen! Hihi! Men innan det, så ska jag äta grillad fläskytterfilé, marinerad i apelsinjuice, vet inte om det är något mer i, men gott som FAN blir det! ÄLSKAR GRILLAT! ÄLSKAR SOMMAREN!

Vad har NI gjort idag? Och vad händer i kväll?

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0