Förbered er på ett långt inlägg... Känsliga läsare varnas! (Typ Nattiz) :P

Yes, bara för att jag inte har skrivit på ett par dagar så kan det bli långt! Så känsliga läsare för långa texter varnas!

Fast egentligen finns det inte så mycket att skriva! Fick Sommarlov idag! HÄRLIGT säger jag bara! Inte ett moln på himlen, typ 30 grader (i skuggan alltså) och typ 2 minuters, jag menar 1 minuts cykelfärd till Vilstabadet (vilket inte är så jättefräsch att bada i, MEN, det är skitsamma sånna här dagar!) Hur svalkande och skönt som helst! Dock fattas alla snygga killar! Var är ni? Okej, för alla er som inte känner mig så är jag galet nördigt! Jag letar JÄMT efter något snygt att spana på! Men jag gör inget mer av det! Jag tittar bara, och kanske dreglar lite, men mer blir det inte! Jag är fär blyg för det!! MÅSTE SKÄRPA MIG!

I dag och i tisdags var jag till Vilsta med Sara och Nattiz. MYCLET TREVLIGT! (Dock fattades alla snyggingar)! Idag var ocks Lisa med! OCh Alex och JEssica kom förbi en stund! TREVLIGT! Och på lördag blir det också Vilsta med Sara, Nattiz, Lisa och Anna, Lisa skulle väl med? Eller? haha! VIlken koll jag har! Men det ska bli trevligt!

Just det, jag kanske ska ta och berätta om ina betyg! Det tycker ni säkert är JÄTTEINTRESSANT! Men sammanlagt för 1an och 2an har jag 8 MVG, 9 VG och 2 G! Inte alls tokigt! Men två av MVGna fattar jag inte... Men tycker han att jag klarar mig så bra, så gör jag väl det! Man bli väl alltid glad för ett MVG! Hahha! Fyfan vad jag är bra! Japp, den låtraden passar verkligen in på mig! Så den kan jag verkligen sjunga ut när jag tar Studenten nästa år! FYFAN vad jag längtar säger jag bara! FAN vad härligt! Jag har väl bara 366 dagar kvar dit! LÄNGTAR MASSOR!

Imorn är det Sveriges nationaldag! Och Folk tar Studenten här! Undrar om jag har någon som jag känner... Jag vet fan inte... Det är bara folk som jag lixom HAR känt, men inte umgås med längre... eller har aldrig umgåts med vissa, har bara pratat med dom ibland! Så vi får väl se om jag hälsar och grattar på någon! Får se!

Nä, men så långt blev det ju inte! Men det kommer snart ett inlägg till! Det tänkte jag skriva i tisdags... Men, då hade jag glömt bort alla bra och lite roliga grejer jag tänkte skriva! Så jag får göra en förkortad version... eller vad det nu blir av det.. äh, skitsamma! FÅr se hur det blir!

Puss och Kram
Erica 


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Hahha nästa inlägg blir nog spännande ;) haha!



Och jag läste hela! :D det du ^^



Du ska vara stolt över dina betyg alltså :D

2008-06-05 @ 22:06:57
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Anonym

skryt lagom, du är inte ens snygg för fem öre.

usch spyr nästan.

2008-06-11 @ 01:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0