Bastu

Vi har en liten, liten bastu i källaren. Den är inte stor, men den är väldigt liten! Man kan väl bara i alla fall 5 på samma gång där inne, det är lite trångt, men det är mysigt.  Jag klarar dock inte att basta så länge, jag dör, av värmeslag. Nej det gör jag inte, men jag blir så jävla slut, så jag orkar knappt ta mig ut. Så därför, går jag ut tidigt! Hahah! MES! Men när dom stänger av den sen och öppnar dörren för att släppa ut värmen i rummet så blir det UNDERBART skönt nere hos mig! NOT! Eller jo, på vintern är det jätteskönt, för då är det ju ändå kallt där nere, men nu på sommaren, NEJ. Jag tycker att det redan är varmt som det är där nere. Men jag är ju ren och fräsh i huden lagom till Midsommar i alla fall! Hihi!

Imorn är det då midsommar! Då blir det väl lunch med familjen, sen så får vi se vad vi hittar på.

Ska duscha av mig lite nu och sova sen!

Är det svårt att bli modell? Skulle jag passa?

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0