400de sms?

Vem blir mitt 400de sms? Jag har 399 sms i min inkorg just nu! Hahah, sen så raderar jag dom! Den segar massor!

Idag känns allt mycket bättre! Vaknade kl 9, jag var ju såklart tvungen att ta hjälpa av både mobilen och radion! Annars hade det ALDRIG gått! Jag käkade frukost i lugn och ro och läste tidningen. Sen så kolllade jag på Top 10 at 10, men idag var det ingen höjdar lista, dance classics, nä! Men efter det så kollade jag på Tillbaka till Aidensfield, eller Heartbeat som den heter i orginal. Det är väl kanske inte en serie som 18 åriga tjejer brukar kolla på, men jag är ju inte som alla andra! Jag gillar serien bara för att det är på den engelska landsbyggden, jag gillar England. Även om vädret inte är det bästa där, så är England ett av mina favorit länder, det är i och för sig det enda land jag har sett under en längre tid, jag har varit i Tyskland, över en helg och då var jag där på en simtävling, men i England var jag i två veckor på pratik på Cheterfield College. Det var en enorm upplevelse! Vi var 5 tjejer som åkte dit, helt själva, ingen vuxen mer där inte, så vi fick klara allt själva. jag växte en hel del inom mig själv, till och med min lärare säger det. Och det känner jättekul!

Ett annat land jag skulle vilja åka till är Australien, jag har tittat på Blue Water High, ni vet, serien i sommarlovsmorrn! Men jag gillar den, jag vill också lära mig surfa, och sen så älskar jag dialekten dom har där. UNDERBART! Australien är väl ett land som ALLA vill åka till! Antagligen bara för att det ligger på andra sidan jorden. Men, det är ett mål jag har, att ta mig dit!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0