Sol, moln och regn

Så ser vädret ut idag. Pissväder mad andra ord. Vi skulle ha åt till Stendörren idag, men det skiter sig ju, på grund av vädret. Skitväder! Skitsommar!!!

Vädret igår var varmtvarmtvarmt. Så vi drog ju ne roch badade, men det var ganska kallt i vattnet. Burrrr, men det var skönt att svalka av sig lite. Sommar ska ju vara varmtvarmtvarmt. Inte som det är nu, solblandatregn. USCH!!!

Dessutom är jag fast i drömvärlden! Rädslan för att släppa taget, jag tänker, TÄNK OM det skulle hända?! Och Då kan jag vara fast, och missa chansen! Fan vad jag är, patetisk, skulle man nog kunna säga. I alla fall med detta! USCH!!

Detta blir en jobbig dag. Dessutom ska jag upp vid halv 7 imorn för att börja jobba vid halv 8. Jättenervös är jag för att börja jobba. Men det ska bli kul att tjäna lite pengar också. TOPPEN!

Vad ska du göra idag??

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0