Morden i Modsomer

Sitter i Mickes rum och tittar på Morden i Modsomer. Midsomer är en liten by dom ligger i England, där det har skett hur många mord som helst. Jag vet intë hur många, men det är väl kanske 100 stycken!  En bra serie dock.

Idag träffade jag Sara och Nathalie. Mycket trevligt. Jag mötte upp dom på stan (var ligger Gallerian? :P Var bor jag? xD) och Sara fixade lite grejer, Sen så drog vi till Jockes lägenhet! Mycket fin! Jag vill också flytta hemfrån. Men, då måste man ju ha ett jobb och pengar. Så jag får vänta ett tag till! Hhihi!

Imorn fyller mamma år! Och NARNIA har premiär (vad blir det ca 15,5 timmar kvar) TOKLÄNGTAR! 

Min dag har varit mycket trevlig! Hur har eran dag varit?

Nu ska jag ut och hoppa lite, tror jag... Sen så ska jag sova. Måste upp och fixa lite imorn. Förbereda!

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0