GRATTIS MAMMA!

Idag fyller min lilla Mamma år! GRATTISGRATTIS till henne säger jag! I present fick hon en biljett till Narniapremiären (såklart, jag ville ju gå). Sen när vi kom hem så fick hon en skattkarta, den ledde ju såklart till fler presenter i grotten (bastun). Det var jättekul! Vi hade grejat hela förmiddagen med att fixa djngel, savann och lite annat. Gosedjur är väldigt bra at ha ibland! Dom är inte bara gosiga, dom är ju faktiskt djur också! Toppen! Sen så fixade vi mat! Kyckling! Shit vad gott kyckling är! MUMS! GRATTISGRATTIS igen! <3

Ja, då var det ju detta med Narnia också. Jag är ju helt galen i Narnia, jag satt och kog hela filmen, jag vet inte om det beror BARA på att den är bra, (William är ju såå TOKSNYGG, varför bor inte han i Sverige och är en "vanlig " människa?!), men bra var den, eller ÄR den! Men som vanlig så är ju bok och film ALDRIG samma sak. Men dom hade fångat boken bra, utom att Peter är väldigt envis och tjurig eller snarare svartsjuk i filmen än vad han är i boken. Men han mjuknade tillslut. Jag tycker att alla skådespelarna spelade bra, spelar bra. Bra uttryck i ansikte och kropp. En stor applåd till Geroge, Anna, Skandar, Ben och WILLIAM. Mycket bra gjort! En applåd till Andrew (vad han nu heter i efternamn) som ha regisserat och en applåd för den som valde ut dessa skådespelare. Det var lite kärlek med i filmen också... men, det hade ju inte blivit en riktigt film om det INTE hade varit med! Hihihi! Men denna film är heltklart sevärd! I alla fall så tycker ju jag det... Jag bara ÄLSKAR sånna här filmer! Dessutom så Älskar jag Willam xD HHAHAHAHA, fan vad nördig jag är! Men det bjuder jag på! ;)

Min dag har med andra ord varit TOPPEN! TOKBRA! Hur har eran dag varit??

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0