Farfar

I torsdagseftermiddag efter att jag hade jobbat färdigt åkte vi ner till Farfar och hälsade på. Vi kom dit rätt sent och gick och la oss nästan direkt. Sen under fredagen gick jag mest omkring och andades frisk luft och var ute i naturen vid vattnet. Så jävla mysigt, jag älskar ljudet av vatten. Det är så avslappnande. Sen framåt eftermiddagen kom Farbror Anders och kusienra Magnus, Daniel och Tobias. Fyfan vad det är kul att umgås med dom. Speciellt pokerkvällarna. Vi spelar poängpoker långt in på natten. Dom är snälla och bryr sig om en. Inte för att andra inte gör det, men man märker tydligt att dom bryr sig. Jag älskar dom!

Senare på eftermiddagen så kom farbror Mats med sin fru, Eva och kusinerna Maria, Camilla, David och Agnes. Vilken bra släkt jag har! Älskar er! Men när dom kom så var det dax för grillning, den årliga slätträffen.Toppenkul är det!! MUMS med flintastek. Sen när Mats och Eva hade åkt hem så var det bara vi och Anders och dom kusinerna kvar och då bärjade vi spela poker. Korten räckte inte till så att alla kunde vara själva så därför var jag med Tobias (vi vann inte). Men han lät ju mig sköta spelat, eller han hjälpte mig lite. Han tyckte att jag skulle bygga upp mitt självförtoende lite. Och det var ju jättebra. Det går inte att beskriva hur han menade, jag får inte ner det skriftligt, men jag fattar och hörde hur han menade. Därför tycker jag om honom så jävla mycket! 
 
Pappa, Anders och Mats började sen på lördagen med att bygga upp i dammen, en vägg, som skulle leda bort vattnet från kvarnväggen, som totalt har rasat, och måste byggas om, men det funkar ju inte med en massa vatten där. Vägger blev skitsnygg! Dom gjorde färdigt den på söndagen. Vi drig hem på lördagen för att jag skulle jobba på söndagen(idag). Det var otroligt jobbigt att gå upp idag. Allt har gått skitdåligt också, eller nej, efter att jag kom hem från jobbet har allt känts dåligt. Det är ett stort svart hål. Det är så tråkigt att vi träffas bara en gång om året. Men vi ses kanske på Liseberg när vi är där, vi brukar åka dit samtidigt! Så jäkla kul! Men iår MÅSTE vi dit! För att jag glömde mina solglasögon hos Farfar, så Tobias skulle ta med dom till Liseberg! Annars får jag vänta ett år på dom! Hahah!

Nää, nu ska jag kolla på Batman Begins!

SOVGOTT
KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0