Köttbullar

Idag i köket så gjorde jag toppengoda köttbullar till Julbordet! Dom smakade jul, tack vare lite för mycket kryddpeppar. Hihih! Dom blev JÄTTEGODA sa dom! Och av sådant blir man ju alltid glad! Får se om jag får göra dom imorn också! Vi hade ju Maggan idag, för att Ralf var sjuk. Har vi Maggan imorn igen så tror jag att vi får byta, men har vi Ralf kanske vi får köra samma.

Idag hade jag också detta matteprovet. Jag gjorde kapitel 2 och 3. Trots att jag inte gjorde klart kapitel 3, men jag ska nog räkna klart det på jullovet, så att jag slipper ligga efter och för att jag ska komma ihåg allt till nationella sen. Men det kändes bra idag. Jag tror att jag klarade bägge. Då gäller det ju bara att ha kvar allt i huvudet tills nationella! HAHAAH!

På fredag är det ju den berömda Luciakampanjen på Rinman, och gissa vilka som INTE är med?! Jo, HR. Duktiga vi är! Det var ingen som riktigt tog tag i det, och dom som gjorde det, sket i det sen. Och jag tänker att varför gjorde inte jag något, men jag var som vanligt för feg, feg kanske är fel ord, men jag gjorde inget. Så allt sket sig. Det känns skittrisst, men så har jag alltid haft det, allt jag skulle ha varit med i sket sig. Jag lyckas alltid hamna "fel", men gör aldrig något åt det. Så på fredag ska jag kolla på Lucian i kyrkan och sen ska jag och Zebbe och Karin, får se om fler är med, men då ska vi sno godis och prata med Jenny om vi får låna Gladiator som vi började kolla på i måndags, så ska vi kolla klart på den på håltimmen till Engelskan. Men vi får se hur det blir. Då blir det ju verkligen en myspysfredag! HAHA!

Sovgott nu!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0