JULLOV!

FINALLY! Det är sååå skönt att äntligen ha lov! Inget plugg på typ två veckor! Eller jo, jag tar tillbaka det där! Jag måste faktiskt räkna matte... USCH FY FAN! Säger jag bara! Men jag måste. Jag låg precis över G-gränserna på proven... och jag fattade typ inget, eller jo, jag fattade då,  men inte nu! USCH! Men vill jag bli godkänd så får det bli så! Nog om tråkigheterna nu!

Efter skolan så drog jag till Kyrkan, där jag jobbar, och där fick jag lullunch! Mums! Gott! Speciellt Julskinkan! Alltså, JULSKINKAN är fan det bästa med julen! Julskinkan ÄR julen! Så är det bara! Efter det blev det lite julallsång och sen drog jag ut till Tuna Park. Där tänkte jag kolla Julklappar till Micke och pappa, men jag kom hem med ett par leggings till mig själv. Så kan det vara. Jag börjar dock bli liite stressad nu. Vad fan ska jag köpa????

Och nu i kväll så rörde jag ihop en UNDERBART god Köttfärssås! Hihi! Jag är Köttfärssåsmästare! Hihi!

Nu sitter jag och lyssnar på jullåtar, dom typ 4 stycken jag har. Någon som har julmusik? Skicka gärna i så fall! Hihi!

"All I want for Christmas is you"

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0