Ett år!

Idag har vi bott i Huset i ett år! HIhi! Det är ett mycket stort och fint hus. Dock finns det TVÅ saker jag retar mig sååå otroligt på!

1. Det går inte att titta på TV, det hörs super bra upp. Eller så hörs det inget, man måste stänga dörren till köket. Ibland så är det ju päronen som pratar, och det gör dom alltid när det är nått svenskt på TV.

2. Det går inte att duscha varmt. Speciellt inte när man diskar samtidigt. Och det blir aldrig riktigt varmt. Det är ljummet. USCH! Jag ska nog ALLTID bo i hyreslägenhet, där vattnet ingår i hyran! För duscha är nog det bästa jag vet! Hhihi! :)

Annars är det ett bra hus. Det är nära till stan, nära till bad, eget rum, egen våning, fint kök och en fin och mysig altan. Jag har en liten mysig uteplats nere hos mig också, dock används den inte så mycket, bara till solning! ;)

Grattis till oss :)

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0