Dansbandskampen

Ikväll så var det nästa sista programmet, vilket innebar min näst sista arbetsdag på Buffen. Det känns liiite tråkigt! Det är enormtkul! Men, det är ingen idé att deppa nu, det ska vara en hel dunderfinal först! Jag och Karin ska vara kvar och dansa då! Hihi! Men ikväll så gick som vanligt Scotts och Larz Kristerz vidare. Sen hade Juryn valt ut CC & Lee, Shake och Bengt Henningz. Tror jag alltså. HAHA!

Nu blir är det sängdax! Känner mig inte helt fräsh i kroppen! Hoppas att det inte blir värre imorn! Då ska jag ju till simhallen och kolla Lucian! Och sen blir det bio, Twilight, med tjejorna! KUL! :)

SOVGOTT
KRAM


Kommentarer
Alexandra

Hej. a och tänk att jag har guldbiljett ditt :D hurra :D vi måste dansa sen tillsammans lova det :D saknar er som bara den tjejen. 3<3 love you förevever and ever erica 3<3

2008-12-15 @ 15:22:39
URL: http://mrsalex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0