Svampsugen!

Fan  vad gott det skulle vara med stekta smörstekta kantareller med svartpeppar! Eller en svamprisotto jag hittade recept på, eller varför inte en varm macka med svampsås och ost! Fan vad gott!! Nu vill jag ut och kolla om det finns nått i skogen! Får fråga pappa om han vill följa med, för annars kommer ju inte jag iväg... har ju som sagt inget körkort än! Måste skärpa mig! Men vad gott! 

När jag endå skriver, så vill jag bara säga att jag har fått två nya favoritlåtar, där vi på andra platsen hittar: Sanna Nielsen - Nobody without you, och förstaplatsen går till Kat Deluna - Run the show. Mcyket bra låtar! Kats låt blir jag bara så glad och danssugen av! Och Sanna Nielsens låt gillar jag bara som den är! Hon sjunger bra!

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0