Svampplockning

Imorse var det dax för att ta sig ut för att leta svamp igen! Och idag var lyckan större! Jag hittade jättemånga fler än sist! Men såklart hittade ju mamma flest! Så vi fick ihop en halv påse eller nått. MUMS det ska bli imorn när vi äter upp dom! För i kväll hinner vi inte, eller, vi vill inte dela med oss heter det, det kommer folk hit snart. Trevligt! Men det blir bio vid kl 9, med Camilla och Anna och Nathalie. MYCKET trevligt!

Jag kanske ska ta min första vecka i skolan lite kort också! Jag kan ju säga att den har varit lite seg, dom individuella valen börjar ju inte förens nästa vecka, v 35 alltså. Så det har varit mest håltimmar och väntan denna veckan. I och för sig så blir skillnaden inte mycket större nu när valen börjar, det är endå en jävla massa håltimmar. Men, det kommer att kännas lättare att komma igång på dagarna, veta hur dom blir och så. Annars så har det varit bra. Visst fan, jag kom på att jag har läxa i religionen tills på tisdag, oups, jag som tänkte göra den i veckan, det är så här jag gör, jag tänker att; nej, jag gör det imorn istället. Så tänker jag hela tiden, sen så blir ju skiten inte gjord förens dagen innan i alla fall, och då lär jag mig ju ingenting. Det är skitjobbigt, men jag kan bara inte sätta mig ner och plugga, jag tycker det är så sjukt tråkigt och jobbigt. Tur är att detta är sista året (om jag inte pluggar vidare/när jag pluggar vidare) att plugga! Hahah!

Idag har jag äntligen fått lite ordning i mitt rum, eller i mitt TVrum, eller mitt och mitt, det är väl mer eller mindre mitt. Men nu står det bara kartoner vid ena väggen, inte i hela rummet, det känns skitbra! Så jag firade det med att mysa under filten, med öppendörr och tittade på Jurassic Park 3, haha! Bra film säger jag bara! Och en annan bra film är Casanova, som gick på kanal 5 igår, mycket bra film det också! Snygg är han, Heath Ledger, också! Bra skådespleare var/är(beror på hur man ser det) han också, det är jävligt synd att han dog. Så jäkla sorgligt!

Nej, nu måste jag byta kläder, gästerna kommer när som helst nu!

KRAM
erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0