Ofokuserad dag

Som sagt... Vi, eller jag kände att vi inte fick så mycket gjort på projektarbetet idag, ofokuserad. Sen hade jag engelska och där fattade jag knappt ingenting, och när jag sen började fatta, då var lektionen slut, typiskt, ofokuserad. Sen hade vi metod, teori. Om Svinn och utvinning och kalkyler och en massa om ekonomin. URTRÅKIGT att jobba med, men jätteviktigt att känna till. Det finns ju datorprogram att räkna och så i, men vi fick ju sitta med miniräknare och papper, tur var att vi slapp räkna ut dom siffrorna vi använde, för dom var redan uträknade. Hahah! Lite segt, men vi fick ju äta upp våra mudcakes och äppelkakor idag, dock kunde vi ju inte äta upp allt, ingen orkar väl äta så mycket sött på en gång, för det var jättemycket, men det var gott. Fast våran äppelkaka var liiiite rinnig (den blev nog inte helt färdig), men det som var stelnat var riktigt gott!

Och imorn är Lasse borta, så varan barteknik- och dryckerlektion är inställd, så fick en massa papper om kaffe som vi ska jobba med. Men min dag är inte slut för det, detta betyder alltså att jag har håltimme till kl 14. Sen slutar jag kl 16. Jag har alltså bara matte b och engelska b imorn. Toppendag! Inget helledigt här inte. Men sovmorgon blir det!  

Nu höll jag på att glömma en grej idag! Men det tar jag i ett nytt inlägg strax! :D

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0