Nedräkning 2 1/2 dag kvar

Sen är det slut på friheten ;)

Tränat på bollen idag också! Skönt. Eller skönt och skönt, det är inte så svårt och det tar inte så lång tid att göra övningarna jag gör, max en halv timme. Men det känns bra efteråt. Dock skulle jag behöva lite konditionsträning, men fyfan vad jag tycker det är tråkigt. Löpning, det är det jag tänker på när jag tänker kondition, men det finns ju fler sätt. Inlines, powerwalk, simning, ja det mesta går väl egentligen. Men det får jag komma igång med sen, om jag nu hittar nått roligt sätt att göra det på!

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ut och gå kanske, lyssna på Camilla Läckberg, olycksfågeln, det börjar dra ihop sig lite nu, spännande spännande!

Imorn ska jag till Norrköping för att jobba lite på min Morbrors 40årsfest. Det ska bli kul! Tror jag! Hoppas det i alla fall! Det mäsker vi ;) Sen på söndag lovade jag Anna att ställa upp och jobba, jag börjar kl 7.30! FYFAN! Kom på efter att jag hade lovat, att jag skulle vara borta sent på lördagen! Toppen! Men pengar är ju alltid välkommet! Sen på mändag, kl 13, då är det dax igen! Sista hösttreminen, (om jag inte pluggar vidare), någonsin. Sen får vi se hur det blir! Jag ska försöka ta körkort tills jag tar studenten, men då måste jag fan börja nu! Men jag har någon spärr i hjärnan som säger nej. Måste få bort den! Måste komma igång! Snacka om frihetskänsla!

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0