Mr Frölander

Han missade precis en plats i semifinalen på 100 m fjäril! Han simmade skotbra, han var till och med först! Men han kom in fel i målgången! Fyfan vad tråkigt för honom! Jag satt till och med och hejade och spännde mig! Han kom på 18 plats, har jag för mig dom sa. Han ville komma under 52 sekunder, så därför måste han nu vara med i OS 2012 i London ;)

Stefan Nystrang gick det bättre för! Han är med i semin på 50 fritt! Är inte säker, men jag tror att han  har 3e bästa tiden, men jag är ju som sagt inte säker! Så nu hejar vi på honom så att det går toppenbra för honom där borta i Peking, i Vattenkuben! Vattenkuben, simarenan, är SKITSNYGG!!! Jag hade gjort vad som h elst för att få vara där och se den på riktigt, i mörker helst, för det är ju då den är snygg! Jag skulle ju vara med i OS 2008, det bestämmde jag mig för när jag var liten, eller mindre. Jag kommer inte ihåg vilken distans, eller gren, om det var kanske 800 meter fritt och kanske 200 rygg. Minns inte, men jag skulle vara med och simma! Men det sket sig ju! Men jag skulle vilja åka och kolla på något OS i simning någon gång! Det skulle vara häftigt. Jag får väl skaffa biljett till Nästa gång. Vi får se hur det blir med det! 

Nu skulle jag vilja skriva nått mer, men jag gör det i ett till inlägg istället! Annars kommer ju detta att bli skitlångt.

Simma Lugnt!
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0