Jordgubbsmilkshake, fast utan glassen

Jag sitter just nu på verandan och försöker skriva klart mitt finfina historiaarbete. MEN, prblemet nu är att jag hittar verkligen ingenting om Holland! Fyfan säger jag bara! Så jag funderar på att skita i att ha med den biten, får se vad Henrik tycker om det. Min målformulering är till och med längre. MENMEN!! Sån skit! 

Glassugen blev jag också, men jag hittade ingen glass, istället så hittade jag ett paket frysta jordgubbar, och med lite mjölk blev det en JÄTTEGOD milkshake, utan glass! MUMS! 

Nattiz tycker att jag skriver lite långa inlägg, så jag får försöka lugna ner mig! 

Saknar Adam så otroligt mycket! My english bro! Fyfan, det är jättetomt utan honom! Saknar också Richard och gayfriend Craig! MISS YOU GUYS! <3

Ångest inför den 17e också! HUR FAN SKA JAG GÖRA???!!!??? USCH! Vädret får avgöra vilket jag gör!!! OKEJ! Sen om jag ångrar mig och gör det ena eller det andra det får jag ta då, men först och främst är det vädret som avgör!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer
Nathalie

Hehehhe ^^ Du gjorde en bra längd på inlägget nu ska jag säga ;)

2008-04-28 @ 18:23:49
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0