Ensam

Ja, nu sitter jag här helt ensam, ingen Chaz eller Adam hemma... Kl 13.30 gick deras minibussar till Västerås, och nu är dom borta! Det känns så jävla tomt! Adam var så lessen,han fick typ 100 000 000 kramar av mig! jag ville inte släppa iväg honom! Så nu MÅSTE jag åka till Derby och Chesterfield för att träffa dom igen! Kan ingen köpa en visntlott till mig?!  Craig var också lessen... han frågade till och med vem som ska vara våran big gayfriend nu! Och det vet jag inte, hur ska jag klara mig! Ingen Craig! Saknar honom massor!!! Han är så rolig och mysig! Richard var också lessen! Han ville inte heller åka hem! Jag kommer nog fan sakna Adam, Richard och Craig mest! I love you!!!

NEJ! Jag måste plugga! Måste bli kar med skiten... den är redan en vecka sen... OUPS!!! Jag får prata med Henrik, han borde ju förstå mig lite i alla fall, först har jag ju haft praktik, två veckor i England och tre här i Sverige, på Fortet, och sen så har jag ju haft två engelsmän här också, så jag har ju haft lite svårt, jag ville ju umgås med dom.

Så nu ska jag kila!

I love you Adam, liladz <3

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0