DoktorDeo

Nu har jag också lyckats skaffa en blogg! Hahah! Tänkte ju heta annaerica först, men det var ju redan upptaget! Typsikt, jag är för långsam med att skaffa saker så namnen jag vill ha är alltid upptagna.

Nu har jag haft två engelska killar hos mig i en vecka och ska ha dom i en vecka till.  Adam och Chaz, Adam är för övrigt min engelska bror! I'm gona miss him when he has gone home!! I love Adz! Varför dom är här? Jo jag och fyra tjejer till var över till Chesterfield I slutet av februari och i början av mars på praktik. Vi fick bo hos lärare och vänner i två veckor och vi fick jobba i deras restaurangkök. Så himla spännande, vi fick ju dock inte göra så mycket mat, men skala morötter är jag en jävel på! Annars var det lite shopping som gällde, men jag är ju så jäkla kräsen när det gäller sånt så det blev knappt ingenting! Men det var en helt otrolig upplevelse att åka iväg helt själva, utan varken lärare eller föräldrar. Hemlängtan var hård, i fyra dagar, men den gick över sen och då ville jag ju inte åka hem! Och nu så är dom här, 12 stycken. Såå jäkla kul! Men det är lite svårt att prata på engelska, och jag har det ännu svårare för jag brukar ju inte prata alls mycket, det är sjukt svårt, but I'm getting better!

Imorn kommer Janet, hon jag bodde hos i två veckor! Jag saknar henne så otroligt! saknar också hennes man Pete och sonen Dave! Så underbara människor!

Alla är så himla trevliga i England, dom frågar alltid hur det är och dom säger alltid tack och ursäkta. Man blir också alltid kallad sweetie och sweetheart, jag blir så glad av sånt, men det låter så mycket snyggare på engelska än på svenska, så jag flyttar väl till England sen.

Nepp, maten kallar!

Puss och kram
Erica


Kommentarer
Camilla [ Centerfold ]

Hahaha, nu har du skaffat blogg ju :D!!!

2008-04-16 @ 16:07:41
URL: http://centerfold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0